11 juni 2019
Na succesvol praktijktesten te hebben uitgevoerd in het eerste kwartaal van 2019 gaat het nieuwe CityGIS Servicedesk Portaal beschikbaar gesteld worden aan de klanten van CityGIS. Het CityGIS Servicedesk Portaal is een aanvullende dienst die geboden wordt om onze dienstverlening naar onze klanten met de tijd te kunnen laten mee groeien.
Het CityGIS Servicedesk Portaal is onderdeel van de Service & Support afdeling en wordt beschikbaar gesteld aan de beheerders van onze klanten. Het portaal biedt inzicht omtrent statussen, statuswijzigingen en opmerkingen geplaatst door onze servicedesk afdeling betreffende gemelde storingen. Daarnaast is het ook mogelijk om op een eenvoudige wijze, via de portal, een incident aan te melden bij onze servicedesk afdeling. Uiteraard blijft het ook mogelijk om telefonisch, of per mail een incident aan te melden bij onze servicedesk afdeling.
CityGIS zal in de voorliggende periode haar klanten pro-actief benaderen en informeren over hoe zij zich kunnen aanmelden voor gebruik van de nieuwe portal. Bent u klant en bent u (over enige tijd) nog niet geïnformeerd dan kunt u hierover uiteraard contact opnemen met uw vaste Accountmanager.
Hoogachtend,
Het CityGIS Team
5 december 2023
In opdracht van SPF Intérieur - FOD Binnenlandse Zaken heeft CityGIS, voor de Noodcentrales 112 (ambulance en…
23 december 2022
"Zo snel mogelijk de goede hulp op de goede plek. Deze collega’s maken dat mogelijk…
16 juni 2022
Maandag 13 juni werden wij enthousiast onthaald in de meldkamer Amsterdam. De reden was het…